« JCC東京コスプレキャラクターショウ | Main | TOKYOトワイライト »

コスプレガーデン晴海

ONEPEACEではもはや麦わら劇場しか見なかったり
「『予想外』と『想定外』って意味一緒じゃね?」
などと思っていたり
数検の試験勉強をバス内でやっていたり
自分の中で忙しく移動したイベント道中。

ジャンル的にはrebornがちょっと多めだったかな。
豊島園・TDCと他のイベントがある割には
人が多く来場したような印象がありました。
室内はかなり暑く、少し汗ばむ陽気でした。
外は風通しがよく少々強くはありましたが
かなり快適に撮影できたのではないでしょうか。

大和飛鳥さん(コヨーテラグタイムショー・July)
061029yamatoasuka

交響詩篇エウレカセブン合わせ。
咲さん(ドミニク)・蓮井ユウリさん(アネモネ)
061029saku061029hasuiyuuri
061029eureka

ポップンミュージック合わせ。
高科あきらさん(マコト)・飛鳥さん(Mr.kk)
061029takasinaakira061029asuka

撮影させていただいた皆様ありがとうございました。

今録画していたデスノのアニメ見たが
あの時点でレイ・ペンパーは月をシロと見ていたので
殺す必要はなかったのでは…?
まあ、それを言ってしまったら話は続かないが。

|

« JCC東京コスプレキャラクターショウ | Main | TOKYOトワイライト »

「イベントレポート」カテゴリの記事

Comments

What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable experience concerning unpredicted emotions.

Posted by: Best Dating sites | January 12, 2015 at 01:24 PM

Hey very nice blog!

Posted by: Best Dating Sites | January 14, 2015 at 05:02 AM

Hi! Do you know if they make any plugins to protect against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations? blogesaurus.com quest bars

Posted by: quest bars purchase | January 21, 2015 at 10:04 AM

Terrific article! That is the type of information that should be shared across the web. Disgrace on Google for no longer positioning this publish upper! Come on over and seek advice from my web site . Thanks =)

Posted by: best dating sites | January 22, 2015 at 04:14 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/26214/12481803

Listed below are links to weblogs that reference コスプレガーデン晴海:

« JCC東京コスプレキャラクターショウ | Main | TOKYOトワイライト »